Välkommen till ghettot!

Sa min nya granne när jag träffade henne i tvättstugan innan idag.
"Ähh... Vi bodde i ett ännu värre ghetto innan" sa jag.
Så gav hon mig numret till vaktfirman som jag skulle ringa när kidsen kom till gården. Och så berättade hon att han som sköt på möllevångstorget nyligen bor här i trapphuset. Najs, tänkte jag. Inte.
Men hon var trevligt. Mycket trevlig. Och det var OK att vi ska ha fest på lördag.

Idag har ingenjören nätat in balkongen. Mycket imponerad är jag.

Nu sitter vi och dricker vin och öl och jägermaister. Det är trevligt.
Hade jag varit pigg hade jag gått till Volym och träffat min Sofia. För jag saknar henne sjukt mycket.
Det är så orättvist att just jag ska vara sjuk. Nu. Helt otimat.

Adieu.


Kommentarer
Postat av: bibbi

saknar dig med =) börjar tycka att din pisskatt beter sig märkligt. han får ju tak över huvudet liksom. lite otacksamt att hålla på så då!
Hopas du snart blir frisk! Puss*b

2006-04-13 @ 22:53:15
Postat av: bibbi

Stavfelen är rättade!

2006-04-14 @ 15:35:16
Postat av: SaraLisa

Jag vill oxa komma pa er fest pa lordag....ryktena har natt Indien!!
Nu ar det inte langt kvar tills jag kommer hem sa snart far ni har festligheter igen som jag kan delta i! bokat om biljetten sa jag kommer den 12 maj!!
Saknar er! krama kissarna och henning! och stor kram till dig!! SaraLisa

2006-04-14 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback