12.30

Klockan är tolv och trettio och humöret är ganska väldigt mycket bättre än igår. Det känns skönt. Det är jobbigt att vara deppig och inte alls någonting för mig.
Idag ska det städas, shoppas, bytas kattlåda, rullas sushi, ätas sushi, drickas vin, umgås med bror och vänner, gås på Malmöfestivalen.

För övrigt  har jag kommit på att det enda som saknas i Sverige är Dunkin´ Donuts. Det saknas jävligt mycket till och med. Men det är nog bäst egentligen för annars kanske jag hade vägt en sisådär trettio kilo för mycket. (Men det är mystiskt, för på hemsidan kan jag inte hitta några donuts bara kaffe. Hmm?)

Nu skall jag gå och pudra näsan.
Tjo. Bre.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vill inte vara petig, men är det verkligen det ENDA som saknas..? Jag skulle kunna komma på ett par hundra saker till...

Postat av: Sofia

tack för igår. sorry att jag inte var roligare...menmen. man kan inte alltid vara på top.

2006-08-19 @ 16:46:15
URL: http://soffanpoffan.blogg.se
Postat av: Bibbi

Glmde viktig info! Spelemannen? Tror han kommer spela i det vänstra hörnet, precis bakom gustav adolfs torg. Vid en liten, liten staty, bakom ett träd eller en buske. Ingen scen direkt, men vad förväntar sig amatören?!

2006-08-19 @ 17:16:38
Postat av: malin

Roligt att träffa dej igår, även om de bara va en snabb sväng innan maten =)

2006-08-22 @ 00:03:58
URL: http://larssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback