Dagsattgöranågotroligt.


Skriva listor är roligt. Det kan jag göra.

Jag just nu:
1. Tveksam
2. Gnällig
3. Kristisk
4. Självkritisk
5. Uttråkad
6. Omotiverad
7. Oengagerad

Det var ju kul. Inte. Jag fortsätter genom att fuska. Listor som redan finns på papper men som jag härmed knappar in på intörnät.

Att göra:
1. Ringa Linn
2. Ringa Farmor
3. Plantera blomman
4. Vattna blommorna - OBS!
5. Ringa Folkuniversitetet
6. Ringa SKK
7. Ringa Sara

Och av de punkterna har jag gjort. Tadaa - inget! Men jag borde verkligen vattna blommorna. De vattnades oftare när vi inte var hemma.
Jag fortsätter med ännu en redan skriven lista.

Att handla:
1. Spaghetti
2. Snabbmakaroner
3. Krossat linfrö
4. Yes Diskmedel
5. Kaffe
6. WC-anka
7. Ägg
8. Grädde
9. Mjölk
10. Refill-tvål
11. Krossade tomater
12. Vita bönor

Kul va. En inblick i min vardag. Jag - på riktigt.
En till.

Att köpa:
1. Body Butter från Body Shop
2. Mascara
3. Läppglans.

Lägg märke till listornas "Att handla" vs. "Att köpa". Intressant.

Nu borde jag vattna blommorna. Men jag kommer antagligen inte att göra det.
Den som lever får se.




Kommentarer
Postat av: Bibbi

Listor är kul och spännande - samt kul att läsa också! Man har många listor. Man gör sällan något av dom. KONSTIGT.

2006-08-17 @ 14:38:37
Postat av: Malin

listor är underskattade. dom är grymt roliga =)

Postat av: y

Vet du? Nu byter jag blogg igen. resedagboken.se "savage". Tycker du kan skriva en massa till mig istället för att sitta o ha tråkigt, så jag har en massa att läsa när jag sitter på jobbet o har tråkigt.

2006-08-18 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback