Just nu. Grows(stavning?)-varning.

Ja här sitter jag med en sån där skön just-för-stunden tillfredställelse efter att ha dragit bort en förhårdnad från ovansidan(!) av en tå. (Jag har så långa tår så jag får liksom skoskav på ovansidan också.) Grows(stavning?), jag vet, mer fakta än vad ni behövde, men visst är sånt bara så jäkla najs. Sitta och pilla lite och till slut lyckas liksom. Klippa tånaglarna är så jäkla najs när dom har blivit långa och plocka ögonbrynen är skitkul när det har kommit mycket hår, likadant med dammsugning som känns extra tillfredsställande när man riktigt hör skramlet av smutset i röret.
Det enda som inte är så kul när det har blivit mycket är väl egentligen disk, bikinilinje och kattsand förstås.

Jaa, någonstans ville jag komma med allt det här men jag tappade bort mig totalt i euforin av vardagssköna grejer.
Så tjipp och hajk helt enkelt.

Imorgon: Festivalutvärdering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback