Trrrrrrååååkigt!

Jag har trååååkigt!
Jag vill spela teater nuääää! Jag får abstinens!
Jag vill gå den däringa arabiskakursen men jag har inte råd och det är onödigt men kuläääääää!
Jag vill att Sanna ska vara i Malmö nuääää. Sanna var äääär du egentligen?
Jag vill baka kaka och jag vill ha mer pengar och jag vill börja träna men motivationen är borta innan jag ens hunnit börja juuuuu!
Jag vill ha någonting roligt att se fram mot men det har jag ju inte! Ingen rolig skola att börja, ingen teater att spela. Buuuuuhuuuuuu!
Jag har 125 kronor på kontot till den 27:e och kan inte hjälpa till att handla någonting här hemma och det suuuuuuuuuger! Jag är skyldig Henning massvis av tusentals kronor och jag är dömd att alltid vara fattig! Jag vill bli riiiiik. Jag vill ha rooooligt. Jag vill inte bara sitta här och gloooo!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jaaaaeeeeeeeeeeee meeeeeeeeeeeeeeeeeeääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Sofia

I vinter när jag kommer hem ska vi sätta upp en liten tvåmanna grej! You and me bajbi! Vi måste faktiskt deeeeääää!

2006-08-16 @ 13:22:57
URL: http://soffanpoffan.blogg.se
Postat av: Bibbi

Teater, ja det saknar man redan. Vi borde kolla möjligheter för fortsatt kreativitet, kanske? Kollade på en etta i Malmö igår - en perfekt sådan! Får jag inte den (vilket jag nog inte får) så blir jag sur. Jag åkte framochtillbaka för 600 spänn. Ju. Öl låter som en mycket avslappnande och trevlig idé. Tack för idén! Malmö ekar lite känns det som just nu. Ta hand om dig!

2006-08-17 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback