I looove this kind of shit.

Jag bara måste länka till den här helt verklighetsfrånvända killen på Stureplan.se.
Det är ju bara såå kul att läsa sån här skit.
Hahaha!
Ja, tänk vad man kan hitta på när man sitter och väntar på folk som inte dyker upp när dom sagt (alltså för två timmar sen). Det kan inte ta en och en halv timme från Helsingborg. Borde jag börja bli orolig?
Fuck you alla ni som gnäller för att jag är tidsfacsist.
Vet man inte när man kommer säger man det.
Säger man att man kommer vid en viss tid så kommer man då.
Punkt.
Slut.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

shit. en sekund efter att jag länkade dit fick jag inte komma in mer. skumt. stureplansgestapo? vet alltså ej om länken funkar.

Postat av: Konstanze

Usch och jag var lik George Bush...hur kul är det? fast jag provade ett annat foto också och då blev det några helt andra.

2007-01-06 @ 10:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback