Illa, jag mår illa!

För jag har ätit för mycket. Men gott var det.
Har haft en supermysig helg med svärföräldrarna och vi har blivit så bortskämda.
Nu kommer en vecka som kommer att vara som en enda lång uppförsbacke.
Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga.
Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna prata eller fungera i sociala sammanhang.
Det enda jag vet är att jag ska fira att jag återerövrat mitt liv, så här dags om exakt en vecka.
Jisses, det skall bli skönt.
Nu glögg och pepparkakor.
Gojul.

Kommentarer
Postat av: Bibbi och Johannes

Tjabba! (coolt att hälsa så)
Vore nice med gettogheater! 13:e sa du? Vi kollar upp det! Givetvis. Vore nice med julbak, öl, choklad...ja, vad fan som helst. Kram*

2006-12-04 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback