Maskar som maskar.

Det känns som att jag är jättestressad och har massvis av saker att göra och det har jag antagligen också, men det enda jag kan tänka på är:
Worms! Worms! Worms!
Detta underbara spel som jag och Henning har spelat bort flera kvällar på.
Det drar en till datorn.
Mitt lag heter Teater Terror och består av Lars Norén, Ingmar Bergman, Kristina Lugn och Margareta Krook.
Hennings lag heter Country Mayhem och inkluderar bland andra Willie Nelson och Johnny Cash.
Nu är det bevisat: Datorspel är farliga. De äter upp all ens tid då man kunde gjort annat. Men det är ju såå kul!

Nu har jag förresten äntligen köpt en kamera för de där pengarna till kamera som jag fick av Henning när jag fyllde år (7 januari), det var ju på tiden. En Canon Digital Ixus 60 och den är såå najs och bra, vilket jag vet eftersom jag kidnappat Erikas likadana så fort jag fått en chans.

Well.
Worms eller skicka sista julkortet?
Worms eller slå in julklappar?
Worms eller ut på stan och hitta de sista julklapparna?
Worms eller renskriva till föredraget vi ska ha på torsdag?
Worms eller diska?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Worms, for sure
:D

2006-12-19 @ 21:02:25
Postat av: Malin

God jul och gott nytt år! Ha de kanon bra! kram

Postat av: -r

"Vita Faran" är er över julhelgen. Hon kommer ta er till alla ställen ni vill. Hon besitter retro-stil och luktar 80-tal.

Ta väl hand om Volvo 244 DL (ev. 242 jag minns inte riktigt)

2006-12-21 @ 02:40:27
URL: http://megalodon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback