Tillbaka efter julpaus!

Nu är jag så tillbaka i skåne efter en mysig jul i halland, dock utan snö men desto bättre med kärt återseende av familj och vänner. Så fort bilen rullade över åsen började vi alla prata med rullande R.

Eftersom jag fick min precious kamera har jag torterat min familj och dokumenterat i princip varenda minut av julhelgen. Det innebär också att det finns så mycket bilder jag vill visa och det är svårt att sålla. Men jag ska försöka. Här kommer alltså en liten sammanfattning av julen i bilder (klicka på bilderna för att se dem större):


Frukosten, den bästa stunden på julen.


Bror Kristoffer och Anna. Jag och Anna fick var sin halva av mandeln men glömde att rimma.


Jag och mamma. Dagen till ära har jag ny nosring.


Farfar med barnbarnen från Staffanstorp.


Vad julen is about. Barnen.


Kalle. Nationella sovastunden för alla vuxna.


Tomten färdigsminkad. Framförde sedan fantastisk show. Det gick åt mycket vax, spray, potatismjöl och vanligt mjöl till skägget.


Bror Staffan, lyckligaste barnet på julafton?


Jag och min söta brorsdotter Sanna i blått pompom hår.


Och så juldagen. Traditionella lutfiskmiddagen hos farmor. Mysigt!

Nu är vi alltså tillbaka i skåne igen och varenda gång man skall lämna familjen känner man ett sting av separationsångest eftersom man haft det så bra. Nu blir det SingStar på fredag och Nyår här i Malmö.

Tack alla inblandade för en underbar julhelg!

Kommentarer
Postat av: sofia

du känner väl ett sting av seperationsångest varje gång du lämnar skåne me va?! PUSS!

2006-12-27 @ 22:16:19
Postat av: -r

Jag jobbar tyvärr men jag kan höra av mig på vägen hem. jag är väl i Malmö en sisådär 00.00

Postat av: elin

vad skäggig din far har blivit!!!
vem var tomten??? ja tror jag vet...
nu synes vi snart! ja tror inte lina komemr med.. får se om vi får tag på en bil.. har ni parkeringsplats???

2006-12-28 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback