För nya läsare som vill lära känna mig.

Jag vet inte om det här är olagligt eller något, det här att publicera annat folks böcker liksom, men om man skriver vems bok det är borde det ju vara OK? Om det är olagligt kan väl någon vara snäll och säga till, då tar jag bort det. Det här satt jag iaf i flera timmar och skrev in på datorn när jag var sjuk och inte hade något att göra. Har väntat med att publicera för att jag inte visste om det var OK eller inte. Det vet jag ju inte nu heller men ändå, det här är iaf från "Mina Vänner, en fyll-i-bok med vuxentest" av Anna Oskarsson på bokförlaget Semic. Skitkul bok att tvinga sina vänner att fylla i btw! Tjohej nu kör vi!

Självporträtt:

Datum
: 31/1-06

Jag heter Anna Linnea Johanna
och kallas Nea, av vissa.
Min relation till ägaren av denna bok Det är jag det.
Jag fyller fyllde 21 år den 7/1- 06
Stjärntecken
Stenbock
Jag kommer från Ugglarp, Falkenberg, Halland.
och bor nu i Malmoe tillsammans med Henning och Bast.
Jag har/vill ha 3 barn som heter/ska heta namn.
Jag har/vill ha katt/hund/häst/akvariefiskar/annat en katt som heter Bast, snart en som heter Thoth också
Jag jobbar som/pluggar teater på folkhögskola
Arbetsuppgifter/kollegor/lön/trivsel tja, att spela teater och bli medveten om sin kropp? Mina vänner är bra och jag lever på studielån.
På fritiden brukar jag teckna och sy men mest dega.
men skulle även vilja umgås mer med mina vänner, träna och vara mer kreativ.
För att stilla mitt dåliga samvete köper jag Aluma! (hemlösas tidning)
Jag har slutat hoppas och börjat tro. På mig själv alltså.
Om fem år tror jag att jag (boende/arbete/familj/fritid) pluggar och lever loppan
Om jag vann fem miljoner skulle jag plugga hela livet, det finns så mycket jag vill lära mig!
Jag skulle vilja vara bäst i världen på teater!
Jag hade velat uppfinna en enkel grej som t.ex vaskskrapan som den snubben säkert tjänat biljarders på.
Ett pinsamt minne Kan inte minnas något pinsamt
Jag blir glad av Henning o mina vänner. Och överraskningar! Bra överraskningar då förstås.
Jag blir förbannad av oambitiösa människor! Och Bush. Typ.
Jag samlar på manus och skräp. Jag kan inte slänga någonting!
Saker jag är stolt över mig själv och Henning.
Yrken jag kan tänka mig Skådespelare!
Personer jag inte klarar av Lata, neggiga klasskamrater. (Ok, Bibbi, jag ändrar, för lat är jag själv och även ganska neggig, till puckade klasskamrater som jag får spel på bara genom deras blotta närvaro.)

Favorit:
maträtt
havsdjur
glass italiensk
land sverige
uttryck "what?"
tv-serie medium
musik
bra
reklamfilm de där när man får se sig själv i framtiden
affär
IKEA
grogg
mojito
bil
skruttibangbang, en härlig gammal saab
lag
en om alltings jävlighet
lögn
små vita
film har ingen favorit, tittar alldeles för lite på film.
tidning
ROCKY-tidningen
plagg
snygga
barnprogram
Beppes Godnattstund

Samla vuxenpoäng:
jobb 1p, visitkort 1p, konferens 1p, bor hos förälder -2p, sambo 1p, förlovad 1p, gift 2p, skild 3p, barn 2p, villa 2p, bil 1p kombi+1p, husvagn/båt 2p, hund 1p, garage 1p, lån 1p, gemensam ekonomi 2p, pensionspara 2p, storhandla 1p, ICA-kundkort 1p, rabattkupong 2p, hushållsassistent 1p, diskmaskin 1p, symaskin 1p, dubbelsäng 2p, julgran 2p, morgontofflor 1p, långkappa/rock 1p, gråa hår 1p, celluliter 1p, morgontidning 1p, korsord 1p, välja att inte svara i telefon 2 p, putsa fönster 1p, tapetsera 1p, svampplockning 1p, långfärdsskridskor 1p, parmiddag 1p, vinprovning 1p, buggkurs 1p, partaja till gamla vinylhits 1p, whisky 1p, lättöl 2p, kaffe på maten 1p, After Eight 1p, söndagsstek 2p, Viktväktarna 2p, Friskis&Svettis 1p, Bingolotto 1p, allsång på Skansen 2p.

Summa:    14   vuxenpoäng

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ibland klagar du för mycket på dina "negativa klasskamrater"! Du är ju den som klagar mest tycker jag, du kan faktiskt vara jävligt gnällig. Men fan vad kul det ska bli att banta med dig =)

Postat av: lisa

Rolig presentation av dig! Hihihihihi!! Ja, man blir faktiskt lite generad av att ha vunnit en tävling, men det känns roligt! Skall definitivt kika runt lite mer i din blogg! :-D

2006-02-13 @ 19:09:50
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback