Förkastligt.

Heres what:
Testa att gå på diet en dag så kommer havregrynsgröt utan socker att vara det godaste ni någonsin ätit.
Jag och bibbi - www.bibbi.blogg.se - gav oss nämligen fanken på att ta bort de där sista extra vinterkilona tillsammans. Vi skulle äta nutrilett... Jag försökte verkligen. Två ggr. Men jag höll på att kräkas båda två så jag hällde ut skiten. Det gick verkligen inte, och då är jag inte den som är den.
Så Bibbi, här kommer den hemska sanningen:
Jag bangar. Det går inte. Jag kör på en annan diet. Ok? Jag är hemskt ledsen, men ska jag äta det där så äter jag hellre ingenting alls och det tror jag inte är särskilt nyttigt.
Snacka om dålig karaktär. Soy un perdedor. I´m a loser baby...
Men det jag grämer mig allra mest över, det är att jag köpte skiten för 200 spänn. Nån som vill köpa? Rabatt på 50 spänn så ni får det för 150! Vilket klipp!
Jaja, hur ska det nu gå. Jag som har frossat hela lovet för att jag visste att jag skulle raketdieta efteråt.
Buhu hu...


Kommentarer
Postat av: sofia

provade du aldrig att frysa skiten? du får gå på tränings o inget godis o nyttig mat diet ist! Det är mktmkt bättre! Många Smoothies tror jag på! sallad med massa bönor o grejor! jezz!

2006-02-27 @ 22:01:12
Postat av: Bibbi

Lite ledsen är jag. Jag får nu kämpa vidare, ensam på pulverstigen. Det känns =( Palla! Kanske slår jag till på ditt häftiga erbjudande om 150 kronor för resten av påsarna! Pusselipuss*

Postat av: Linn

Pulver är förkastligt. Massa skit de luras med bara. Det tror jag. Ät balanserat och nyttigt.

Eller du? har du testat det här med att jobba tills du stupar? Då har man inte tid att äta, också ganska effektivt.
Kyss

2006-03-01 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback