Gör mig lycklig, ge mig solen...

När jag gick till bussen imorse skickade jag detta meddelande till Henning:
"Vårvindar friska. Eller vad säger du? Idag är det verkligen vår i ljuset och i luften! Snart kommer den!"

Vid ett idag skickade jag det här meddelandet till Henning:
" Glöm det jag skrev innan, det är ju snöstorm för fan."

Det suger. Det är ju för fan mars imorrn.
Åkte in till stan efter skolan och köpte jeans som tröst.

Bast och Thoth kommer fortfarande inte överens.

Glöm det där med hyresgästföreningen förresten, de är dumma i huvet, har fått en gubbsjuk typ istället för den trevliga kvinnan som jurist och han vägrar hjälpa oss och är "lilla gumman, klappa på huvet"-typ. USCH! Det får mig att undra varför vi betalat en avgift på 75 spänn i månaden.

Just nu känns inget, inget bra. Skit också.

Det enda som kan hjälpa mig nu är "Små lätta moln" av Pugh på högsta volym och repeat, repeat, repeat.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle nog föredra en anna låt av Pugh...kan du gissa vilken...!

2006-02-28 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback