Rubrik. Rubiks kub.

Jag känner mig lite letsen. Det är konstigt för det har varit en jättebra dag!
Men jag vet vad det beror på, det beror på att jag går runt med en känsla av att nyss ha gråtit hela tiden. Detta beror i sin tur på mitt totalförstoppade huvud. Jag är sådär tjock i huvudet på grund av min förkylning, alltså lite sådär som man blir när man gråtit. Så jag antar att min kropp tror att jag är ledsen, fast jag är glad!

Lite orolig är jag dock. Jag tror inte att jag skall söka i göteborg för jag har inte haft möjlighet att repa eftersom jag varit sjuk och nu börjar tiden rinna ut. Och alla säger att jag är en jättedålig människa om jag inte söker och att jag är dumihuvet och att det är väl klart att du ska söka. Men, grejen är att om jag söker kommer det att kännas halvhjärtat eftersom jag får ta mina "reservmonologer" och man kan inte åka dit med inställningen "jag kommer inte komma vidare" för då kommer man inte vidare, men om jag inte åker, kommer jag känna det som att jag missar en chans. Och antagligen ångra mig. Pest eller Kolera. Kolera eller pest?

Nu vill jag ha vår och öl på möllan och sol och lägenhet på möllan och glädje.
Inte snö och kyla och förkylningar och oro och oro för framtiden och slask.
Vad är det egentligen man längtar efter när man längtar efter den mysiga vintern? Pfa!

Btw. Jag känner mig som värsta prylnörden. Ny Ipod och ny(gammal) mobil. Jag är lite som Paris Hilton kan man säga. Fast en katt istället för meningslös hund på armen.

Dessutom är det Medium på fyran idag. Då blir det dajmtårta och te! Wow jääääe! I like thursdays! Det är liksom så nära till helgen då! Torsdagar och fredagar är mina dagar. Mina homies. Liksom.

fullinnea

Paris Hilton?

Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

kanske inte Paris Hilton men min älskling iaf!

Postat av: Bibbi

SVAR PÅ TAL: jag är bara negativ i skriftform. Verbalt mår jag toppen! Dessutom: jag är betydligt med vrålsnygg som berunett. Det har jag fått höra av vackra pojkar med något innanför pannbenet. Jag kanske får mindre killar nu-men fan så mycket bättre! Snacka om spelemän i täten =) Puss*

2006-02-03 @ 12:22:51
Postat av: Linn

JO. FÖR MIG ÄR DU SNYGGARE ÄN ALLA PARIS HILTON I VÄRLDEN!!!!

Men du. jag menade inte att pressa dig ang. scenskolan, men jag ville bara säga vad jag tyckte. Och du vet ju det är om att repa, det är tydligen något överskattat.
Puss och bajs.

2006-02-03 @ 14:21:40
Postat av: Tonårsmorsa

Neee, du e bra mycket snyggare!

2006-02-13 @ 14:29:31
URL: http://spaces.msn.com/members/fatoutouray/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback