Shitty day.

Jag är dumihuvet som har undrat hela kvällen varför jag har huvudvärk. Det här har jag ätit idag:
1 portion havregrynsgröt, 1 halv grapefrukt
3 koppar kaffe
2 toast på fik
The end.
Snacka dåligt för ämnesomsättningen, slår på svältfunktionen för tusan.
Jag borde verkligen äta, men klockan är tjugo i tolv och vi ska upp tidigt imorrn och åka hem till päronen.
What to do?
Äta macka.
Ä t a  m a c k a . . .
Ganska seg nu.
Shitty day.

Nu tar jag semester i några dagar.
Tillbaka med rafflande bildbevis på nya katten på söndag! Be there. Be here!
Adieu! 

Kommentarer
Postat av: bibbi

Man bör inte åka bil med mig, det är faktiskt livfarligt. Jag är kass! Så är det. Synd. Vila upp dig ordentligt nu, softa. Jag ska jobba lite, sedan softa lite jag med! Och ja, på måndag gäller det. Jag är just nu mer än inte alls motiverad...suck! Kramar till dig*

Postat av: Anonym

Hej Älskling!
Var tvungen att hitta din blogg någonstans därute i den där datorhimlen eftersom jag inte har lärt mig att man måste memorera någon slags adresser. Vi hittar inte just det vi kanske skulle vilja just nu, men man kan kanske i ala fall kan lära gamla hundar att sitta. Det verkar att fungera mad Maxi,som du sa, han tycker det är väldigt roligt att få visa att han faktiskt kan "gammle vovven"!
På tal om något helt annat. Var rädd om och sköt om vår lillekisse. Vi saknar honom så ni måste ge honom ett gott hem. Ge Bast tid så kommer hon att älska honom också.
Har läst ut boken, läst AB:s söndagsbilaga, sett lite av OS-avslutningen och jag tänker aldrig i hela mitt liv äta havregrynsgröt igen. Varken med hemmakokt krösamos, socker eller smör och sirap. Fast alla mina bröder gör det och tror att de blir klokare av det.
Klokast av alla är jag. Som bestämmer att jag inte vill.
Slut(på gröten).
Älskar dig!
Puss & kram
Mamma

2006-02-27 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback