Skulle det kunna finnas en härligare dag?

Än idag?
Hello Saferide på hög volym och solsken!
Solsken hela dagen och vända ansiktet mot solen och känna värmen!
Vårvårvårkänslor!
Fredag! Fredag, vår och sol, kan det bli bättre?
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad härligt!

Och förvirrat har det varit idag också. Kanske är vårkänslorna som gör mig yr i huvudet?
"Nej, jag ska inte söka i göteborg"
"JO! Klart jag ska söka i göteborg!"
"Nej, varför ska jag göra det? Jag vill vara i Malmö i minst ett år till i alla fall!"
"Ja! Ska vi gå å fika?"
"Nej, jag ska inte med."
"Eller... jo! Nä."
"Men vi syns ikväll."
"Kanske"
"Eller, klart vi syns ikväll!"

Hade jag orkat vara lite sur och arg hade jag skrivit en blogg med mycket innehåll om ondsinta hjärntvättade kristna människor (Insider igår) och att det var någon jävla sport istället för Medium igår men idag orkar jag inte vara sur! Så det får bli en ointressant innehållslös med lycklig blogg istället. Man får ta de ljusa tillfällena när de kommer!
Vad sägs om ett vårskrik?

Härligt härligt och fågelkvitter!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha ha. Sport istället för medium. Jag kan se dig spruta ut dajmtårta genom näsborrarna i skär ilska över denna respektlöshet mot din tv-kväll. He he.....
Nu har jag köpt konsertblijetter till Hello Saferide. Ska bjuda min prins, men det vet han inte om. överraskningar kan man aldrig få för mycket av. Kyss L

2006-02-03 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback