A hard rain on a sunny day.

Idag är idag är idag.
Jag längtar efter Aftonbladet med söndagsbilaga och en hultsfredspommes med vitlökssås. Det finns inte här, nu, i januari. Fast Aftonbladet med söndagsbilaga finns, tack och lov.
Jag måste ringa en lärare och fråga om när vi börjar imorrn och om vi kan repa imorrn.
Vi har, helt enligt Bergströmskt manér tagit bort adventsljusstakar och övrigt julkrams idag, dagen efter min födelsedag. Nu får vi överleva bäst vi vill i mörkret. Snaaaart, är det vår. Bara 90 dagar till. Sen börjar det sakta, sakta.
Äh. Nu måste jag köpa Aftonbladet med söndagsbilaga och klura på vad jag ska ge Sofia i födelsedagspresent nästa helg. Och Henning också för den delen. And it´s a hard. I´ts a hard. I´ts a hard. It´s a  haaaaard rains are gonna faaall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sötis! jag tackar o bugar för festen o tequilan jag fick (det var endast, eller inte riktigt endast, för att göra susanne sällskap när hon tog sin shot)! Men du vet hur det är att gå hem själv i natten, skulle haft min cykel... men som sagt är det de där oplanerade/opretantiösa festerna som blir de grymma! Som glöggfesten och vår efterfest när Linn var nere! Men du, den 21:a tar jag nog med cykeln för säkerhets skull ändå! Puss puss!

2006-01-08 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback