Bestulen av Lasse Anrell.

Hela söndagen har gått i traditionell anda, med frallfrukost och juice och bubbelvatten och Aftonbladet med söndagsbilaga. Det är så en dag ska se ut efter en mycket trevligt födelsedagsfest man har varit på. Sofia fyller år idag- Grattis!

Henning har laddat inför en vegetarisk hamburgare på Nyhavn hela gårdagen och dagen idag medan jag känner att det tar emot lite för mycket att duscha och göra sig i ordning och ta sig till Möllan. Den där friterade spättan med remouladesås och hemgjorde pommes ter sig dock väldigt mycket mer lockande än en sunkig burgare från Mackedonkan här bredvid.

Jag hade någon slags idé igår om att varje dag lägga ut ett Ernst Kirchsteigercitat här på bloggen med början idag. Har nämligen en klipp från Aftonbladet med tänkvärda ord från ovan nämnde. Men, Lasse Anrell har idag på sista sidan i söndagsbilagan snott(!) min idé och gjort ett schema med dagar och citat. Fy! Nu kommer alla tro att det är jag som snott från honom. Men så är det alltså inte. Så jag går emot mig själv lite och väljer att använda dem ändå. Här kommer en fin en:

"Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback