Citroner.

Här hemma är vi jävligt sura ikväll.
Han har bara ätit frukost idag (pucko) och klockan är nio på kvällen och Han står i köket och lagar mat. Jag antar att Han är lite sur för att Han inte fått käka på Nyhavn än, imorrn är nämligen en bättre dag för det. Och jag gnäller över överkokt pasta och säger att jag varken gillar potatis ris eller pasta längre. Då ser Han det som ett påhopp på hans matlagning (vilket det ju såklart inte är, jag tycker bara att alla kolhydratsalternativ är äckliga ) men däremot gnäller jag över att Han inte sköljer grönsakerna innan han lagar mat med dem. Det är äckligt och man kan få E-hec, och jag vet att det är nyttigt med bakterier och att vi är för renliga idag men man måste ändå skölja grönsakerna, det har min mamma lärt mig. Så vi är sura och griniga och behöver mat och det ska vi äta nu och jag ska nog göra sallad att äta istället för överkokt pasta. Tjohej.



Kommentarer
Postat av: soffanpoffan

Stackars små hungriga älsklingar! ni skulle åtit fler scones kanske? PUSS!

2006-01-16 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback