En mycket bra dag.

Min underbara familj har precis (nån timme sedan) lämnat huset. Jag har haft lite pre-kalas före min födelsedag. Det var supersuper att dom kom allihop! Och pappa lekte pappa-razzi och fotade allt. Dessutom fick jag en vit 4GB I-pod nano! Yeeey! Och det är ju väldigt supersuper! Precis vad jag hade önskat mig. Det trodde jag inte att jag skulle få. Jag fyller ju inte jämnt precis. Så jag har inte ens vågat önska mig det rakt ut.
Vi käkade tacopaj med sallad och bröd och det var väldigt populärt. Vi var ju tvugna (hur stavas det egentligen? tvungna, tvugna?)  att visa att det funkar med vegetarisk mat och det gjorde det verkligen! Sedan åt vi supergod "midsommartårta", dvs den tårta som Stina alltid fixar på midsommar, men denna gång var det utan jordgubbar och med vindruvor och kiwi på istället. Funkade lika bra.  Och alla ville ha båda recepten.
Det har helt enkelt varit superbra! Det är ju så att man börjar tycka om att fylla år. Det har ju varit så bra de senaste åren, 18, 20 och nu 21. Men nu fyller jag ju inget stort på några år så man får väl börja trappa ner firandet sen igen. Men en anledning att fira är ju att man fyller år på en helg. Man får ju passa på de åren liksom.
Tack familjen för en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Att göra

Grattis i förskott! Skoj att pre-kalaset blev lyckat!
PS. Tvungna :)

Postat av: Linnea.

Hej ToDo! Tack så mycket! Vad jag funderar på är om jag känner dig. Jag blir alltid jätteglad när jag får kommentarer från okända folk som läser min blogg, men det är ju trevligt även om vi känns men jag kan inte komma på att jag känner nån som avlagt examen inom det naturliga så att säga, haha. Förutom min egen bror då.

2006-01-06 @ 18:11:13
URL: http://philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback