Första bloggen 2006

Vad blir det egentligen för början på året? Att starta med en rejäl bakfylla. Vems idé var det? Det blir en seg början som man får hoppas inte kännetecknar resten av året.
Jag och Henning kom på ett bra nyårslöfte trots allt. Vi ska ta bättre hand om våra vänner. I stället för att bara dega hemma efter jobbiga dagar. Vi bor ju trots allt närmre än man vill inse de där mörka trötta kvällarna efter skola/jobb.
Såå, vi börjar i dag- Just Like Mamas (restaurang) med Soffan och Soffipropp. Även om detta är dagens enda aktivitet, haha.
I övrigt börjar jag bli nervös över scenproven. Måste ut till skolan nu i veckan och repa. Repa repa til there are no doubts.
Annars har jag tänkt på att man borde börja dricka mousserande vin oftare. Det är såå gott. Och inte såå dyrt.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej! Hur står det till? Ditt förra inläggg var långt och fint, med bilder och allt! Det måste tagit jättelång tid att skriva det! Hoppas du har det bra i Malmö, jag kommer nog ner igen på lördag eller söndag! Lycka till med övningarna till scenprovet, du kommer fixa det galant. Jag litar på dig - så upp till bevis! Tror dom behöver en speleman i täten i nästa årskull faktiskt! Kramar*b

Postat av: Sofia

Tack för en mysig kväll bejbi! Får se hur det blir med landet...vem vet vi kanske förblir barn förevigt!?!?

2006-01-03 @ 01:22:06
Postat av: Emma

Hej bruden!
Nu åker jag snart ner till Lund igen. Då måste vi ta tag i att ses lite oftare! Innan jag åker ner blir det lite bertevägenjobb. känns inte lika kul som i somras men det funkar.
Ha det jättefint. kramar emma

2006-01-03 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback