I´m going home.

Nu åker jag hem till mamma och pappa tamejtusan. Jag ska ta det lugnt. Inte umgås med någon. Bara läsa och analysera och lära mig text och få idéer och vara kreativ. Kanske även bli av med den konstanta huvudvärk jag dragits med i några dagar? Jag kanske har en tumör?
Jag är arg och trött på min klass och dåliga manus och idéer och slöa människor så nu åker jag hem och koncentrerar mig på bara mig. Och mamma och pappa och katterna och hunden lite förstås. Kankse kan åka pulka?
Men, jag kommer att sakna Henning så jag kommer dö. Att sova själv när man vant sig vid att sova nära nära är bland det läskigaste som finns.


Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

imorgon ska jag till bibioteket o kolla en kristina lugn pjäs, ingen aning om vad det är o en Koltés! vi får la se! Träffade danne o desmond på volym ikväll förresten! saknar dig plutten, nu ska jag o sofi äta stekta mackor, MUMS! FETT! pusssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback