Pianostämmare.

Jag kom på att det är en till sak jag väntar på, pengar! Mitt konto är heeelt out of order. Pengarna väntas inkomma på kontot någon gång i nästa vecka. Till dess måste jag robba en bank för att kunna köpa födelsedagspresent till Henning. Sofias är redan avklarad. Plus två par örhängen och en foundation som råkade slinka med. På något mysko sätt. Och varsin 3-liters vintetra till mig och Henning (han rött, jag vitt, vi snackar paret som aldrig kan dela en flaska vin). Hoppsan då. Skumt. Bybye pengar.

Vi har en pianostämmare (det är en människa, lät som att det hade kunnat vara en apparat) här nu. Henning har inte frågat hur mycket det kostar. Risky. Det verkar kunna kosta hur mycket som helst. Snubben har stämt pianon på Musikhögskolan i hela sitt liv. I början sa han "Jaa, det här är ju ett gammalt fint märke" Sen kom han på att han läst fel och att det var ryskt och sa "Tja, jag skulle nog säg att ett sämre piano går inte att hitta. Jo, ett föresten, ett plastpiano från Irland." Haha!

Herrejisses.



Kommentarer
Postat av: Sofia

plastpiano! hahahahhaaa! Har du sagt det till dina föräldrar!? Guuud vad jag längtar till imorgon! Gillar inte att bli äldre men fan vad jag älskar att få paket! :) Puss o kram!

2006-01-13 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback