Se upp! Mensmonster på väg.

Nu är det snart dags igen. Fy fan.
Jag har redan fått obekväma finnar och har redan brutit ihop som en pubertal 14åring, bara idag.
Huvudvärken kommer också krypandes...
Blev jävligt ledsen och frustrerad när jag pratade med Apples jävla kundservice innan. Mer ohjälpsam kan man inte vara. Plus att hon pratade finlandssvenska, ni får ursäkta mig men finlandssvenska är den fulaste dialekten som finns!
(Och skånska är ett handikapp, men det kan vi återkomma till en annan gång)
Iaf, min Ipod har inte gått iväg för att man måste betala först. Det skall stå i det första mailet som jag fått. Men det gör det inte. Däremot står det på min sida på apple att sakerna skall skickas när alla prudukter är tillgängliga. Att mitt betalningssätt är giro och att beställningen granskas. INGENSTANS står det att man måste betala innan grejerna tillverkas och skickas iväg. DOM HAR INTE ENS BÖRJAT! Henning säger att apple är bra men det ÄR SKIT. Det vet jag. Iaf, så fick jag ett kontonummer och ett ocrnummer av kundtjänsten så jag skulle kunna sätta in pengarna så jag kan få mina prylar. Så när jag skulle föra över pengarna förstår jag att jag inte fått veta vilket slags konto det är och jag kan inte ringa och fråga för klockan är efter 18 men jag gissar på post eller bankgiro, men när jag trycker ´hämta information om mottagaren´ kommer ACHBAN LEDIN HABIBI upp. Typ. Så jag vågade inte föra över några pengar. Och jag vill inte direkt föra över loads of money till någon jag bara chansar. Såå, jag måste ringa kundtjänst när jag kommer hem sent imorgon och vänta vänta vänta. Förhoppningsvis kanske jag får min Ipod i år.
Och kundtjänstbruden tyckte jag var dum i huvet som inte visste vad ocrnummer var (det vet jag, men hon kallade det nåt annat) och hur dom visste att det var mig pengarna kom ifrån.
Anyway. Sen bröt jag ihop och grät över att jag är ett beroende socialt missanpassat mensmonster som aldrig skulle klara mig själv. Hallå. Det är inte jag som betalar räkningarna. Även om jag bett om att få vara lite mer delaktig. Då tyckte Henning att vi skulle ha hustruskolan. Haha. Han ska lära mig hur man klarar sig. Hur man gör saker. Betalar grejer. Vilka försäkringar man måste ha, osv. Det är ingen som lärt mig sånt. Faktiskt. Hur lär sig folk. Learning by doing antar jag.
Och jag behöver verkligen duscha men jag har ju verkligen inte tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback