Stackars mina grannar.

Jag har nämligen just kommit på att man kan spela på ett piano. Det låter ju inte som Bach direkt men det är lätt och otroligt roligt! Knaggligt går det och fingrarna hänger inte med som dom ska men det går! Och det är lättare än gitarr. Jag spelar Frida Hyvönen-style för det är lätt och ballt och så lattjar jag lite när jag kommer på hur man tar ackorden och kan slå på tangenterna. Väldigt väldigt roligt!

Ikväll blir det fest hos BejbeSofia och jag ska snart duscha och ta på mig mina finaste kläder och sminka mig med mina fynd från Bodyshop. Härligt.


Så härlig lördag att jag måste avsluta med ett citat av Ernst Kirchsteiger:

"Hjärta, hjärna, i nån skön förening där."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback