Telefonterrorns dag. Såhär:

(Fullt blogginlägg som har blivit dagen-efterredigerat och tillbakalagt. Jag tar inte bort det för det var ändå skönt ärligt och roligt skrivet 03.00 en bitter lördagsnatt.)

Nja. Dagen före blev bättre än själva dagen. Jag tycker att det är OK att bjuda folk på sprit, men att bjuda bort hälften av all ens sprit till folk som bestämmer sig för att gå hem och lägga sig är inte ok. Vi köpte ändå sprit för 500 spänn på systämet. Jag- en bitterfitta. Men ok, jag erkänner det. Om man stannar och festar så är det helt klart OK. Men om man konsumerar annans sprit för dyra pengar är det inte OK att dra. Oskriven lag. Från och med nu.
Som sagt. Det hade kunnat bli bra. Jag trodde i.o.m. inga förväntingar och bävan att det skulle bli bra för det händer när man minst anar det, men det blev inte bra.
Så är det.
På det hela taget var det inte jättekul att fylla 21, trots att jag var glad att folk som man inte hör av annars faktiskt kommer ihåg att det är ens födelsedag och ringer.
Jag tycker om igår med min underbara familj och uppenbar ärlig uppskattning.
Nu får jag gå och sjunga med Henning själv. Utan en full entusiastisk församling som sjunger Keops.

Too Bad.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tråkigt det där. Men till helgen kommer jag, och jag kommer inte att försvinna någonstans på fyllan! Förvisso förväntar jag mig heller inte att bli bjuden på sprit, förutom kanske en ankomstöl på fredagen då jag inte kommer att ha hunnit gå till systemet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback