Förlåt.

För att det inte blivit mycket bloggat på senaste.
Det beror på mycket jobb, ingen dator och numer en dator som kan stänga av sig när som helst, vilket gör att man helst inte vill skriva några långa viktiga bloggar som kan försvinna när som.
Som sagt, jag:
Jobbar
Längtar efter Malmö
Badar
Får soleksem om jag är i solen mer än två minuter

Igår var jag ute med mina kära vänner från förr. En lite reunion. Jag är arg för att min kamera inte följde med på festen. Det var kärlek med Elin, Fanny, Kajsa, Sam, Ylva, Stina med flera. Härligt!
Men, är man i Falkenberg skall man antingen sätta sig på en (nu kröp det en fästing på min hand- urk!) uteservering tidigt på kvällen eller stanna kvar på festen man var på.
Alla fyra pubar i Falkenberg var fullpackade med folk som var fjorton. Kändes det som. Det var galet och folk var fulla fjortisar. Som vanligt i Falkenberg. Jag kände mig som en riktig kärring.
Jag klarar mig utan den "staden". Men inte utan Falkenberg som den gemensamma nämnare det är för mig och mina gamla och underbara vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback