Inte än men...

Snart! Kommer Sofias och Sofis låt upp här på bloggen.

Vilket Malmöbesök det har varit!
Fredagen var det balkonghäng här och sen fest på basketplan. Kändes lite som när man var femton, skillnaden var dock att när man var femton hade man inga folk som lirade skivor.
Lördagen var asbra fest i Lund. Det var Bad Taste Records som hade anordnat den med band som spelade och trevligt folk och billig öl. Det var super!
På söndagen fyllda min söta brorsdotter 6 år och det firades med kalas i Staffanstorp (Resorb is the shit, för er som inte provat) och sedan kom Bäcker och Karin på kvällen. Då blev det balkonghäng med vin igen.
I måndags shoppades det och badades och lyxades. Käk från Möllans Ost till frukost, Italiensk glass på bo -01 till lunch och mat på Gränden på kvällen. Efter det, vin på balkong.
Igår var vi i Köpenhamn och shoppade och hade det bra, sedan åt vi sushi när vi kom hem och sedan blev det en öl ute och sedan vin hemma hos oss.
Herregud.
Men har man semester så har man.
Nu åker jag tillbaka och jobbar igen. Det suger.
Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sofia

pussipussipuuuss! Vi ses snart, då i boots o chaps min vän! Har kollat upp tåg nu så vi har lite koll på den saken. KYSS!

Postat av: Sofia

ursäkta men har du ngt att berätta? linnea.blogg.se ??? PUSS!

2006-07-21 @ 21:50:30
URL: http://soffanpoffan.blogg.se
Postat av: ylva

Henning är ju så grym så jag bara ryser. Shit my. Tycker dom ska kicka ut alla banden utom honom på Cowboy. Go Henningfestivalen!

2006-07-26 @ 00:16:49
Postat av: ylva

O nu kanske jag har börjat skriva här istället för på msn spaces!

2006-07-26 @ 01:09:05
URL: http://savage.blogg.se
Postat av: Bibbi

Jag har passerat Falkenberg! Så coolt =) Vad händer till hösten? Fått antagningsbesked? Jag har ångest. Puss*b

2006-07-26 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback