Men.

Det skall bli roligt också!
Men inte tågresan med den här huvudvärken.
Jag döööör.

Kommentarer
Postat av: emma

ja, jag ser framemot att jobba ihop igen! Fast jag förstår dig, har varit här tre veckor och saknar lund så att jag snart dööör!

2006-07-01 @ 11:13:00
Postat av: M

Falkenberg "Sverige riviera".

Postat av: Danne

Tjabbalabba! Hoppas att det funkar fint för dig där hemma/borta?! Hälsa Pol-Tott & Bast så mycket. sitter å svettas på jobbet.. Knas i gatan vad varmt det é.. Kraam

2006-07-05 @ 09:44:17
URL: http://garabedian.blogspot.com
Postat av: Patrik

Hej!! Låter klokt att tacka nej till rollen tycker jag. Kan va skönt att inte ha för många järn i elden:) Här va det fint! vi ses. Patrik

2006-07-08 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback