Drama II Östra Grevie Folkhögskola!

Gud vad jag är blödig.
Grät en skvätt i min ensamhet när jag dansade till Nena - 99 Luftballons här hemma i lägenheten efter att  Cia Sivertsdotter läst upp min hälsning till mina klasskamrater på P3s PopNonStop. Jag gråter fortfarande.
 
"Spela den här härliga låten för mig och mina underbara klasskamrater i Drama II på Östra Grevie Folkhögskola. Vi var på våran allra sista klassresa tillsammans i tyskland i veckan och den här låten blev som en symbol för hela resan och varje gång jag hör den ska jag tänka på hur vi ägde dansgolvet på discot DER LÖWE. Jag kommer att sakna dom alla!"

Oh My God.
Det tar slut. Det tar slut nu. Den här underbara, underbara tvåårsperioden av blod, svett och tårar i mitt liv. Det som kom efter studenten. Det som var "på riktigt". Det som gjorde mig vuxen.
Ja, herrejävlar vad jag kommer att sakna er.
Tårarna fortsätter att rinna.

Kommentarer
Postat av: Den lille Mikael

Hej hej. Jag lyssnade på dig och skaffade mig en liten blogg.

Postat av: Bibbi

Det var jättefint, men jobbigt att höra allt det där i radion! Jag tänkte som du - oj, men...oj. Nu är ju allt slut. Så har jag aldrig tänkt tidigare. Fint av dig, Linnea. Utan é! Kram*b

2006-06-02 @ 18:39:50
Postat av: Soffanpoffan

ja...gud vad sjukt det är...slut på en era...en stor utvecklingsfas i mitt liv faktiskt...en resa som jag mött många underbara männsikor på...hjälp! Jag kommer att gå sönder på avslutningen...:(

2006-06-02 @ 19:47:00
URL: http://soffanpoffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback