Grattis Mamma och Pappa!

Idag firar världens BÄSTA föräldrar Silverbröllop.
25 år som gifta.
39 år tillsammans.
Oh My God. Det är stort!
Eftersom man inte är så välinformerad om saker och ting och inte fick reda på denna stora händelse förrän igår har jag varken kunnat förbereda någon annons i lokaltidningen eller någon annan storslagen överraskning eller present.

Det får bli ett enkelt Tack genom bloggen för allt som ni har gett mig.
Mina värderingar.
All kärlek.
Och för att ni alltid, alltid har trott på mig.
Hoppas att ni får lika många fina år tillsammans till och att ni tar hand om varandra.
Jag älskar er.

AMMI OCH SVEN

mamma å pappa

I FOLKVISETON
Folkvisa av Nils Ferlin

Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
rosor slår ut ur den hårdaste mark
som sol över mörka gärden.

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.



Kommentarer
Postat av: soffan

sitter o sjunger med i texten...den är så vacker...o det är du med! Tack Ammi o Sven för er fina dotter! :)/sofia

2006-06-12 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback