It´s such a perfect day.

En perfekt dag för att bara sitta inne. Eller på balkongen och lukta på sommarregnet. Läsa ut den där boken man kämpat med så länge. Lyssna på Rikard Wolffs Sommarprogram som mamma sagt att man bara måste lyssna på.
Så det gör jag nu.
Henning gnyr om att den där satans boken han läser aldrig tar slut.
Det mullrar lite då och då från åskan och det är mysigt. Jag önskar bara att ett riktigt sjuhelvetes åskväder kunde dra igång. Jag älskar åskan. Men katterna blev som galna igår precis innan åskvädret drog in, det gastades som bara den.
Imorgon skall Thoth kastreras. Jag har ångest och dåligt samvete över det. Mest ångest för att han ska lämnas på djursjukhuset mellan 07.00 och 07.30. När gick jag upp så tidigt sist?
Jag blir nervös och kallsvettig när posten kommer för jag är skitskraj att det ska komma ett brev där det står att jag minsann inte kommer att få några pengar. Vad ska jag göra då?
Anyway.
Gå in
här och lyssna på massvis med sommarprogram. Det är såå bra. Oftast. Men annars behöver man inte lyssna på dom.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag vet. Ack så pinsamt! Jag köpte en Loka och då fick man ladda ner en låt från cdon.com gratis. Jag tog den. Bengtzings låt. Otippat, kanske. Läget? Kram*

2006-06-26 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback