Världssamvetet.

Istället för att äta på McDonalds (Danne), så har jag anmält mig som blodgivare (det borde du också göra!).
Det stod i tidningen idag att de hade brist på blod, så, varför inte? Om jag inte minns helt fel har jag den där schyssta blodgruppen som alla kan ta emot. Och så tänkte jag att  det kanske är lite som att pierca sig igen? Samma kick kanske? Jag vill pierca mig igen för känslans skull men jag vill ju inte ha nån mer piercing, så det här är ju perfekt!
Jag tycker att ni också borde ge blod.
Anmäl er här!


Den lille katten vägrar ligga i ett mörkt rum på en filt på golvet och vila som det står på papperna från veterinären att han ska göra. Han vill mest vara med hela tiden. Och leka.

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag kan ge blod till allah. Det är bra. Ska nog springa iväg på lunchen å ge lite blod trojag. Jag jobbar ju på ett sjukhus ju?!
Breup & out!

2006-06-28 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback