Den som robbar mig nu kommer få så jävla mycket stryk.

Tänkte jag när jag uppjagad och rädd gick hem genom ghettot med en fyratusenkronorskamera i väskan. Hörde kidsen deala om priset på en mobil. Det var mörkt sedan länge när jag hoppade av bussen hem klockan halv nio. En tiotimmarsdag utan like. Jag har aldrig någonsin repat så här länge i sträck. Åtta timmar. Åtta timmars effektiv reptid på scen idag.
Snacka om att vara trött i huvudet. Snart kommer det att säga stopp. Jag kommer inte kunna få in en enda bokstav mer i huvudet.
Och det har varit både vår och vinter idag med sol och sedan vita flingor farandes genom luften.
Nu är det sova och sedan är det upp igen och lära sig dansa polska och sen repa och börja på scenografin!
Och nån gång i denna röran som skall vara jag och mitt liv måste jag hinna med att göra färdigt alla ansökningar inför det nästkommande livet.
It is exciting indeed.

teoåsofia
Teo och Sofia lyssnar uppmärksamt på regissören. (Ok, jag hittade inte red eye-funktionen, men nu har jag lärt mig.)

regi
Nina Norén, the director, förklarar hur det ska gå till.


Kommentarer
Postat av: -r

Jag kan inte förneka längre. Gjort det så många gånger så det blir inte trovärdigt längre. ;)

Postat av: Danne

Aight! Nu vet jag var jag ska tjuva nær det børjar sina i plånkan! Tack! skæmt å sido.. Jag sitter å knegar i Sthlm... Fett segt men rackarns vad mycke døtid. Dærfør har jag gjort som dig å skaffat mig en sån HÆR blogg. Fast min e svart som min sjæl. Ska till Uppsala ikvæll på WØØRSTA reggae happeningén! Sweet som sirap-paris?!? Hænder-føtter. Nej nu ballar mitt ordføråd ur TOTALT. knas i kvadrat upphøjt i två i kvadrand-krucifix.
Hælsa ditt husband! Klem & kram! (Klem ær kram på norsk) Piis aut!

2006-03-24 @ 16:24:48
URL: http://www.garabedian.blogspot.com
Postat av: Linn

Å....bilder på mitt gamla liv, känns det som. Men vem sjutton är den där brunhåriga tösen med glasögonen??

2006-03-26 @ 12:50:33
Postat av: Sofia

vilka smikrande bilder...verkligen. tur att det inte är jag utan Kitty på dom...

2006-03-28 @ 02:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback