Idag fredag.

Fredagslyx.
Med en sovande kattunge i knät kan det bara bli bättre.
Var aptrött i skolan och fick åka hem tidigare för andnöd var på G och jag höll på att somna och jag har inte varit stressad tidigare, men efter det supersugiga genomdraget igår är stressen efter mig. Känns som en klump i magen.
Så nu ska jag koncentrera mig på att ta det lugnt och inte tänka. (Enda tillåtna tankeverksamheten är ansökningar till högskola, universitet och folkhögskola. Plus att jag måste plugga text. Fan.)
Ännyväj. Åkte till Systämet efter skolan och mötte Henning. Köpte varsin flaska vin att softa på ikväll. Han rött, jag vitt. Kan aldrig dela. Sen åkte vi hem och fredagslyxade. Först käkade jag gröt till lunch eftersom jag hade glömt att äta. Gröt till frukost, fika och lunch. Skörbjugg någon?
Sen drack vi kaffe på balkongen med Winnerbäck på högsta och käkade Krabbelurer, haha, guuuuud så retro!
Sen städade vi en sväng med Håkan på högsta men kom fram till att det inte var någon mening egentligen.
Vi ska ju flytta snart. Snart.
Nu blev jag serverad en folle.
Gôtt mos enna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fyra timmar bara, i ett svep, så har du gjort allt det som behövs.
Sedan kan du göra allt du vill och behöver.
Älskar dig, puss och kram!

2006-03-24 @ 23:04:36
Postat av: Bibbi

Hoppas DU får en FIN helg! Weeeiieie!

2006-03-25 @ 11:45:15
Postat av: Bibbi

Man blir trött på sig själv ibland. Du ska bara veta hur jobbig Bibbi är ibland till exempel! Men du är hur bra som helst, kom ihåg det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback