Jag går nötter.

Som jag hade sagt om jag bodde i staterna.

"Jag hinner inte ha något liv..."
Tänker jag när jag går hem vid sextiden. Men så kommer jag på att det här faktiskt är mitt liv nu. I några månader framöver. Och någonstans i bakgrunden till mitt liv skall det flyttas. Om en och en halv vecka för att vara exakt. Det skall bli underbart!
Idag körde vi ett genomdrag på hela Akt 1. Det gick bra. I början. Tills vi alla spårade ur någonstans i mitten, men sen fångade vi upp det igen. Det kommer att gå. På något sätt kommer det att gå.
Haha.

Idag är det onsdag och onsdag betyder Top Model (Hallå! Inga moralpredikningar nu inte! Vi har bestämt att håller man på med kultur får man titta på skit på teve! Sådetså.) och ett avsnitt av Medium, det näst sista. Det är bara det att nu har MKBs fucking tevenät lagt av igen! Det la av häromveckan också! Det måste vara något slags straff.

Jaja. Idag har jag och Henning provätit två av GBs nya glassar. Ahlgrens bilarglassen och en chiquitabananglass. Ahlgrensglassen smakade väldigt sött och syntetiskt men i alla fall bättre än bananglassen som smakade syntetisk banan. Creepy. Tänkte först köpa pepparkakssandwichen som jag ännu inte ätit, men kände att det var lite out of seeson, så att säga.

Jaojao. Nu ska jag betala räkningar. Yippie! Det har jag faktiskt längtat efter hela dagen.
Tjipp å hajk.


Kommentarer
Postat av: Erik Hjortek

Va!?!

Sandwich Pepparkaka är ju The Bomb!
Dom borde köra den året runt.

Postat av: Linn

Jag sa ju det ju...att det kommer att gå. Ringde dig igår, men du hade inte kommit hem, och sedan glömde jag liksom bort det hela.
Jaja, jag ringer igen. Saknar dig.
Puss L

2006-03-30 @ 12:00:37
Postat av: Danne

Hmmm... kanske det rent utav är pga dåliga karma som MKBnätet skiter sig? Vad skulle Earl gjort? :P

2006-03-30 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback