Lördag.

Grannarna väckte mig klockan nio med några rejäla dödstjut. Nio, nio... NIO!
Jag har gått upp senast klockan sju i en hel jävla vecka nu, förtjänar inte jag att sova längre än till nio?! Dessutom var vi ute och drack öl igår och då vill man gärna sova längre än till nio.
Ibland önskar jag (ta det här med en liten nypa salt, men bara en väldigt liten nypa salt) att jag hade ett lagom stort hål i fönstret, som inte syntes, och en luftpistol och grannbarn som stod utanför och skrek. Det hade varit en mycket bra kombination.
Herregud, jag säger som Peps: "Jag vägrar att bo i en hyreskasern..." Så fort jag blivit stor ska jag flytta ut på landet till utan grannar.
Well well. Jag gick och köpte lyxfrukost efter alla dagar med havregrynsgröt. Frukost är trots allt mitt favorit mål mat om dagen. Det blev frallor, juice, yogurt, te å vegetables.
Eftersom det är lördag idag skall jag snart göra pankisar och sen ska vi käka pizza också. Jag undrar hur det skall gå till.
Nu kom Henning med två gröna påsar som skall förtäras ikväll efter teatern. Tja, inte riktigt påsarna men dock deras innehåll.
Ikväll skall vi alltså gå på teater. "I Alperna" av Elfride Jelinek. Linn ringde innan och sa att det var en riktig bajsföreställning. Då blev jag ännu mer peppad än vad jag redan var inför en tvåtimmars pjäs utan paus.
Sedan ska kära Sofia ha en liten fest, det ska bli gott, men jag har redan ångest över att jag inte kommer vara ett dugg utvilad efter denna helgen och inför en riktig helvetesvår som tar sin början på måndag.
Jag kommer inte ha något liv.
Jag funderar på hur i hela skotas namn jag skall hinna söka andra skolor.
Den tiden, den sorgen. Nu tänker jag koncentrera mig på att göra pannkakor.

Jag tänkte uppdatera er lite även på kattbildsfronten och bara lägga in de här bilderna:

Thoth leker med grön hårboll


Thoth kollar på Kalla Fakta. Det här med prostitution är verkligen ett ämne som berör honom.

Men då hände något fantastiskt och jag var där med kameran!
Det här:
baståthoth


Kommentarer
Postat av: -r

Hade inte jag varit av lat natur skulle jag undersökt äggkaviaren lite närmre men nu blir det inget svar på mina funderingar. Så till vida att du inte kommit fram till något. Käck kise btw.

Postat av: Emelie

Öronproppar? :)

2006-03-11 @ 03:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback