No more McDonalds.

Det blev Mackedonkan. Har ju sagt att jag ska äta där en gång innan vi flyttar. Vi gjorde det nu i stöket. Låt oss säga att det hjälper att käka gröt till frukost och äta lagom portioner. Jag blev mätt efter en halv cola, en halv pommes och en halv burgare. Jag åt upp hela burgaren ändå. Sen mådde jag illa. Riktigt illa. Och jag mår fortfarande illa, så här två timmar efteråt! BLUUUÄÄÄ! Never ever again. Säger jag. Dessutom var det creepy ungar där som skulle hålla på å välja vilken leksak de skulle ha till Happy Mealet! For fucks sake. När jag var liten fick man fan vara glad om man fick ett jävla Happy Meal överhuvudtaget!
Tja, ni märker ju hur man blir av skräpmat. Fet, degig och sur. Inte undra på att amerikanerna är som dom är. Ät fibrer för fan!

Henning frågade "Ska vi inte gå ut och ta en öl?"
Jag svarade "Are you fucking out of your mind?!"
Tanken lockar inte ens. Det är så jävla tungt i skolan nu så jag inte ens vill ha ett socialt liv. Han fick snällt gå och köpa folköl istället. Det kommer vara lättare att gå ut och ta en öl sen när man praktiskt taget bor Möllevångstorget! Frågan är dock om det är positivt eller negativt. För ekonomin och karaktären.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback