Ny kamera.

Nu har vi köpt en ny kamera. Eller rättare sagt, Henning har köpt en ny kamera. En Konika Minolta Z6. Jag ska köpa en Canon Ixus istället för jag fastnade mer för den. Men Konikan tog väldigt fina bilder och jag fastnade särskilt för makrofunktionen. De här snygga bilderna tog jag med den.

thoth

Thothen.

bastis

Och Basten.
Finfina bilder på finfina djur.

I helgen har vi haft besök av Bäcker och hans gäng. Det var najs och det blev öl på Sapla och dans på Retro (som jag aldrig tänker gå mer till för man får stå i kö till precis allt och det är förödande om man är tjej och behöver gå på toa för kön sträcker sig till utgången).
Nu har de åkt för att turista och kolla på Turning Torso och Bo-01 och äta den underbara italienska glassen. Jag skulle följt med om det inte varit för att jag måste stanna hemma och plugga plugga plugga.
Men glassen... Den glassen! Mmm...

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Snygg katt!

Postat av: Mamma

Hej Älskling!
Du svarar inte i telefon, inte heller i mobilen. Skriver här istället, för jag har ju naturligtvis slarvat bort e-postadressen någonstans.
Var på Vesslunda idag. Såg ett kvitto att Tim hade varit på föreställningen "Pitchfork Disney". Undrar bara om Anders varit hemma och gjort "gästspel", för han har väl inte hoppat av? Öisten var ialla fall med, det var vad Tim kunde komma ihåg. Är det Patrik som regiserat?
Nåväl, har gjort köttgryta och väntar på Arne. Han
ska komma med ny generator till min bil. Ikväll!!
Måste låna ut ditt rum inatt. Tomtarna står kvar, de får stå kvar tills du tar hand om dem själv.
Kattlådan som ni tydligen ställt där tar jag tacksamt ner och byter mot den ordinarie, eftersom vi inte har sand att byta med nu när Arne kommer med så kort varsel.
Puss o kram. Hälsa Henning!
Älskar dig!

2006-03-21 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback