Trött.

Jag är uppriktigt trött på att vara den som alltid säger till när något är fel. Den som alltid säger det ingen vågar. Den som för folks talan.
Jag är trött på att folk snackar om saker och när man tar upp det är det ingen som känns vid det.
Jag är trött på det.
Jag är trött på att ses som den som gnäller för att jag sätter ord på människors tankar. Säger det som det viskas om men ingen vågar stå för.
Folk är fega.
Fegfegfega.

För övrigt börjar jag se en ljusning.
Vår.

Men jag har inte råd att köpa nya flourtabletter.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ljusningar är bra. Idag ringde någon o sa att hon älskade mig. Snacka om ljusning!

2006-03-13 @ 22:32:03
Postat av: Mamma

Hej Älskling!
Stå på dig, men försök att undvika att vara elak.
Vissa stackars människor upplever outsagda saninningar, eller kanske bara funderingar som hot, hot som de inte vill kännas vid, men som man bara känner att de finns där.
Det är väl aldrig fel att vara känslig för stämningar
och att försöka göra något bra av dem eller det.
Jag vet att både du och jag kan gå in i ett rum och genast känna av vad som försigår. Jobbigt, jovisst, men något att jobba på. Något som gör att man känner sig behövd.
För övrigt får du gärna svara om du fått något mail.
Först ikväll har jag prövat att skicka något.
Kvällen är sen, LIll-Scotty har inte kommit hem ännu, det är elva grader kallt ikväll igen och jag är orolig.
Hörs imorgon!
Älskar dig!
Puss o kram!

2006-03-13 @ 22:41:18
Postat av: linn

du kan ju tänka på att ibland, ibland säger du faktiskt saker som bara är dina egna åsikter också. fast du kanske tror att de är fleras. Jag tycker att det är roligt med gnäll-fior som dig. Det behövs hörru.
Kyss L

2006-03-14 @ 11:21:51
Postat av: Emma

Hej Linnean! Jag tänkte höra om du (och sanna med) har lust att komma på korridorsfest hos mig? Den 25:e mars är det nästan helt säkert att det ska vara. Hade varit kul att ses! puss

2006-03-14 @ 15:20:50
Postat av: Danne U know Hwo

Tja bønan! Du jag vet hur det kænns... På jobbet e jag ALLTID den som får førmedla alla mænniskors satans klagomål. Inte kul alla gånger... Men utan mænniskor som oss skulle ju værlden stå still, inte sant. tænk dig en værld med en massa tøntar med tunghæfta. Som att titta på deg i slowmotion. Så om det e nån "pop pop pop chicken" som læser detta så ryck upp dig. Det e inget fel att sæga sin åsikt. Var mænniska bør føra sin egen talan. Så sluta bita dig sjælv i læppen och øppna kæften.
Bless dem warrior!
/Danne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback