Uppdatering.

Jag
borde
uppdatera
er
.
Ok
,
såhär
är
det
:

Vi har fått igenom bytet av lägenheten. I´m the best. Det lönar sig att vara en enveten jävel och välformulerad. Vi byter 1 april. Vi hoppas att det inte är ett skämt. Och att de vi ska byta med också får godkänt.

Det är fredag och inte fan känns saker och ting roligare för det.

Jag har en sådan träningsvärk jag aldrig någonsin känt förut. Vilket fyspass. "Gå in i smärtan. Konstatera den, men gör inget åt den" Jotack. Men det gör fan mer ont idag. Pust.

Jag är väldigt kissnödig men en liten grå katt sover på mitt ben så jag kan inte gå.

Jag fick ont i halsen av att åka stadsbuss i tio minuter. Alla runt omkring mig hostade och snöt sig. Det var väl själva fan också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback