Yrken jag kan tänka mig som inte har ett dugg med teater att göra.

För om jag ska göra något annat än att spela teater måste det vara så långt ifrån som möjligt. Så att jag inte slutar som en bitter maskör eller scenograf eller någon annan som ser på skådespelarna med avund. (Med det menar jag inte att alla scenografer och maskörer är avundsjuka misslyckade skådisar, bara att jag skulle vara det.)


Lokförare
Florist
Arkitekt
Åklagare
Talpedagog

Men det är förstås inga alternativ. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kan se språkfascisten i dig verkligen komma till sin rätt som talpeadgog....ha ha ha. Det skulle vara helt perfekt.
"det heter sämre, INTE dåligare".....

2006-03-17 @ 13:12:41
Postat av: Bibbi

Heja Linnéa, heja Linnéa =)

2006-03-18 @ 17:24:33
Postat av: sofia

tyvärr blitr det nog inget ikväll...trots att jag borde fixa det,för din o daniels skull ju... ska försöka ställa upp... kanske kan presentera honom för daniel, så kanske han blir nöjd....? o som sofi sa; det är ju egentligen coolare att jag fick erbjudandet men sa NEJ! Eller hur! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback