ÅNEJ!

Varför måste detta hända just mig. Just nu?!

Gud vad härligt att få vara lite dramatisk ett slag.
Att få gnälla över totalt värdsliga saker. Att få njuta av sina I-landsproblem.
Det som har hänt är att de fått in asmånga asnygga modeller av Cheap Mondaybyxor i min storlek på Bully nu. När jag inte ens har ett ruttet korvöre på fickan. Eller på kontot.
Och på tisdag åker vi till Tyskland och pengarna kommer på kontot på torsdag, alltså när vi kommer hem! Jag vill ju köpa hur mycket billig öl och sprit som helst!
Jag vill ha pengar, pengar, pengar!
Jag vill i alla fall överleva i Tyskland och kunna äta. Så. Ikväll måste jag ringa till någon av mina bröder för att be att få låna pengar. Massvis av pengar. Som han inte kommer kunna få tillbaka förrän i Augusti när första lönen kommer. Och så måste jag låna 3000 kronor till hyran i juli. Det sviiider.

Snälla mamma. Jag ber dig. Jag vill så gärna ha de där byxorna. Skänk mig lite pengar.
Snälla någon. Om ni vill hjälpa en fattig student så maila mig på [email protected] så mailar jag er mitt kontonummer. I gengäld får ni tacksamhet och åter tacksamhet. Och glöm inte:

"Tacksamhet är som grädde för själen."


Som en vis kvinna sa en gång...

Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

Hahahaha! Har det gått så längt vännen...? Att du ber om pengar av allmännheten! Inte bra! JAg hoppas innerligt att du får låna pengar av din bror utan ångest o att du kanske tom FÅR en liten peng till skänks! Så du kan köpa lite öl! PUSS!

2006-05-18 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback