das tysklandsresa

Ååå. Sitter och kollar in en massa sistaminutenresor till solen. Jag skulle verkligen bara vilja ta en übercharterresa och bara bli omhändertagen och ligga och sola och åka moppe i bergen någon dag. Och äta hotellfrukost. Bara dega.
Det får bli till hösten när pengarna börjar rulla in. Haha. Jag får ju i alla fall två löner.
Typiskt nog skiner solen idag. Det kan man inte säga att den gjorde igår på bowlridersfinalen. Vi kom ner. Regnet började ösa ner. Vi åkte hem. Sen satt jag fastklistrad framför internet och kollade tävlingen.
Daniel Cardone vann. Jag sa ju att han var grym, sa jag inte det? Men jag gillade även Benji Galloway. Och Omar Hassan var såå grym även han. Tja, de var faktiskt jävligt grymma allihop. Men vad ska man vänta sig?
Imorgon åker jag till Tyskland med min klass, det ska softas, ätas, drickas och shoppas. Det skall bli riktigt kul. Kommer hem på torsdag igen och till dess:
Auf Wiedersehn(?). Eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Väntar på massa inlägg om Tyskland och allt bus ni hittade på! Har redan fått lite beskrivet, men jag vill ju ha lite skvaller som inte bibbi själv berättar... =)
"I'm going to the bordershop!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback