Ett jävla handikapp.

"Hej! Jag undrar hur mycket det kostar att komma på undersökning hos er, för jag vill ha månadslinser?"
"Har du använt linser förut?"
"Jaa, jag har endagslinser."
"Jaha, vad bra, då kostar det femhundra miljarder sjuttioen kronor! Och om du är ny kund kan du få ett par linser för bara sjuttitusen extra?!"


Jaha, men tack då. Jag har ju endagslinser för att jag inte fick ha månadslinser längre för mina ögon hade blivit kassa av för långt användande. Men nu har jag ju haft endagslinser bara då och då i snart två år så nu borde det ju gå. Men, tänk om jag fortfarande inte får använda månadslinser och bara "Grattis! Nu har du betalat femhundra miljarder sjuttioen kronor för att få veta att du inte får ha månadslinser så fortsätt du köpa billiga endagslinser på nätet istället!" Eller att man måste binda sig i minst sex månader när man kan köpa samma månadslinser asbilligt på nätet.
Jävla krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback