Maj maj måne- jag kan lura dig till skåne.

Efter en supersugig dag med ångesttryck över bröstet igår bestämde vi oss för att gå på hardcorespelning.
Vi såg först ett dåligt band, sen ett superbra danskt band som hette Ukrudt (eller nåt) och sedan var det dags för våra vänner i Icos att spela. De var såklart också bra.
HCscenen i malmö verkar dock inte vara så stor, vi var väl ungefär 25 pers i publiken, men det röjde ändå.
Vi betalade 100 spänn, 50 för spelningen och 50 för medlemsskap i nån kulturförening man aldrig någonsin mer kommer höra nåt av. Förmodligen.
Men, förutom hålet i min fattiga plånbok så gick jag hem med ett väldigt bra humör och var peppad till tusen inför de kommande spelningarna. Plus att jag hade något annat än skolan i huvudet när jag skulle somna och det är väldigt tacksamt.
Idag har ju varit en väldigt bra dag om man ser till livet utanför skolan.
När vi kom med bussen tidigt från Östra Grevie (tidigt för oss syftar numer på fyrabussen) gick jag å Sanna å Sofia å köpte glass och slog oss ned på vår balkong. Jag, tadaa, invigde min nya bikini!
Sen blev det käk och ännu mer balkonghäng i 17 grader med kall öl. Naaaahahaaajs.
Kvällen avslutades med anslutande av Sofi och ett väldigt spännande avsnitt av Top Model.
Och en macka med leverpastej och smörgåsgurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback