Premiär!

Genrepet i torsdags gick oroväckande bra. Så nu har jag fått det bekräftat- genrep måste gå dåligt för att premiären skall gå bra. Premiären för mig gick alltså inte alls lika bra som genrepet.
Men det gick bra.
Efteråt fick jag massvis av blommor som jag blev jättejätteglad för!

blommorna!



Jag blev naturligtvis även jätteglad för alla som kom för att kolla på mig, mamma, pappa, mina bröder, Anna, Henning, Emma, Hanna och Dan! Och Linn förstås!
Fullsatt var det och roligt att spela.
Efteråt åkte vi till Staffanstorp och käkade middag med familjen och det var trevligt som vanligt!
När vi kom hem avnjöt jag och Henning en flaska skumpa i den svala försommarnatten.
Han är underbar.

Idag var det en stor sol på förstasidan av Sydsvenskan och det stod att det skulle bli 21 grader varmt. Nu visar termometern på balkongen prick 21 grader i skuggan och alla träden håller på att slå ut!
Idag är det min tur att sköta ljudet i skolan och efter föreställningen kan vi äntligen avnjuta vårat premiärvin!
Och sedan väntar två dagars välförtjänt ledigt.
Härligt!




Kommentarer
Postat av: Bibbi

Grattis till premiar! Vi vill se er i veckan! Pa vag hem nu, ar i Mosvka! Vi langtar hem, men oj oj oj vad underbart vi haft det! Jesus! Kramar. Halsa klassen fran alla oss!

2006-05-08 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback