Skåtta eller dö.

Är man i skåne den här helgen finns det mycket att välja på.
Lundakarnevalen eller skatetävling i Stapelbäddsparken.
Jag väljer det senare.
Fast visionen var att sitta med solglajjerna i solen och folle i handen och kolla på skatarna. Så verkar det ju inte bli nu och just ikväll måste jag tvätta inför tysklandsresan.
Men. Det finns en lösning:
www.quiksilver.com/bowlriders
där sitter jag och glor just nu. Det är hett. Men imorrn blir det live, det säger jag bara.
SK8 or die. Eller vad?

Haha.


Kommentarer
Postat av: bibbi

Jaaa. Alltså. Det är klart att man blivit lite skadad av allt det här. Ryssland, Christer och vi fem tillsammans konstant i fyra veckor. Jag menar. Du vet ju hur det brukar urarta i typ big brother!

2006-05-19 @ 23:27:29
Postat av: Trött slö och frågande i Slöinge!?

Linnea!
Ursäkta mitt hårda hälsningsord.
Tycker verkligen inte om ditt språkbruk!
Det kanske inte är meningen att alla ska förstå vad du skriver, men du kan bättre än så!
Eller var det "ha ha"?
Jag tycker ialla fall att vi ska värna om vårt språk , även om det kanske kommer till andra slags stavningar, som i talspråket.
Gammal blir trött av att försöka förstå inlägg, kolumner, kåserier och utfall som är eoner från oss.
Om jag tycker att jag är nära graven när jag försöker förstå, då måste ju farmor tro att hon redan är död!?
Fast hon har ju ingen dator förstås.
Så hon lever tack och lov än. Därtill mår hon bra och är på ett alldeles särdeles gott humör.
Till något annat:
Lägesrapport hemifrån:
Kattslagsmål i "kattungslådan". Alla tre stora katter i fullt slagsmål, stora röda tussar från både Fjant och "Lillscotty", lite tussar från Bumbi och fyra försvunna småkatter.Full panik, slänga( eller stänga ute Maxi) på altanen så att han inte skulle lägga sig i. Det vet väl alla att
man inte ska lägga sig i kattslagsmål.
Det gick bra till slut. Slängde ut hankatterna, men de gick bara runt och kom in igen och ´la sig på var sin sida om lådan och vaktade. Och där ligger de än.
På tal om Lundakarnevalen, den har vi upplevt minst tre gånger. När du var liten var det ju Staffan som var med, så det kommer du väl ihåg? Eller liten och liten.
Ingenting man längtar efter ens det minsta lilla idag.
Måtte det bli väder för trädgårdsarbete imorgon!
Älskar dig!
Mamma

2006-05-19 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback