Ätautefastinomhusliksomalltsåva.

Igår sa Henning såhär:
"Eftersom det är min sista lediga dag idag, kan vi inte äta ute då?"
"Jovisst!" sa jag och lät mig bjudas på Indian Haweli. Grymmaste indiska i stan.
Idag sa Henning såhär:
"Eftersom det är min sista lediga dag idag, kan vi inte äta ute då?"
"Ehh" sa jag och tyckte att vi inte har råd.
Men det blir sushi idag.
Sushi för hela slanten.
Och fest. Liksom igår.
Det blir pasta och glasnudlar resten av månaden men det får det bannemej vara värt!

Kommentarer
Postat av: sofia

hur kan det vara hans sista lediga dag två dagar i rad...? Måndag hela veckan syndrom...? scary... varfør e du aldrig nøjd med min blogg eller resedagboken... :( you're a hard woman to please.. pust o støn......

2006-11-04 @ 17:26:36
Postat av: Daniel

Jag fattar inte heller riktigt det där med två sista lediga dagar i rad, men jag hoppas att det var gott!

Postat av: Linnea.

men det är ju det som är kul! att han använde det som ursäkt två dagar i rad!

2006-11-05 @ 14:35:43
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback