Att vara eller inte vara?

Så att säga.
Känsliga läsare varnas!
Igår, när jag skulle sova skulle jag bara peta lite på nageltrånget med en nagelpetare när hela tån fullkomligt exploderade i en varkavalkad. Gult äckligt var böljade ut från tån.
Det gick inte att se att det fanns var där från början.
Jag skulle förmoda att det är likadant idag men jag vågar inte försöka mig på det igen för det gjorde så ont!

Jag börjar även allvarligt fundera på att emigrera. Man blir ju deprimerad här. Trött och jävlig fastän man inte går upp förrän halv tio, för man pallar absolut inte att gå upp tidigare, och solen orkar sig inte ens över hustaken.

(Märkte ni hur mycket jag överdrev med varet? Men det blev mycket roligare för er att läsa och mycket roligare för mig att berätta. Men det är ändå sant, var kom det. Kontakta sjukvården: vid besvärlig infektion med varbildning och dunkande värk. No Way José! De cashen och den smärtan behåller jag gärna för mig själv.)

Kommentarer
Postat av: apostellen

Haha ja, jag gjorde ju det själv också - tar sin lilla tid. Men det funkar ju lika bra som något annat som en inte-plugga-just nu-ursäkt.
Typ hälften av namnen funkar bara på skånska. men jag tycker det är okej.
njaä, femsnåret iaf. Lite tidigare tror jag. Jag är mest nöjd över att jag var så full, men ändå höll mig så pass lugn. Jag börjar bli vuxen!

2006-11-07 @ 17:16:42
Postat av: Linn

det är allt lite kul med äckliga historier, så där att man ryser och njuter lite på samma gång.....oj nu lät jag lite märklig. Men det är sant.
Saknar dig.

2006-11-08 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback