En för trång nagel.

Varning! Nagelinlägg. Eller det kanske bara är jag som har nagelfobi och tycker det här är ganska äckligt?
Anyway. Trots att jag alltid har klippt mina naglar enligt konstens alla jävla regler har jag nu råkat ut för något som aldrig hänt mig förut.
Nageltrång!
Det gjorde ont när jag duschade på tån och när jag sen hade bestämt mig för att ha kjol, det är ju mycket finare men även mycket krångligare, och hade meckat på mig strumpbyxorna märkte jag att jag att min tå skrek av smärta av att vara instängd där och jag kunde absolut inte gå på fotjäveln. Så nu sitter jag här i tråkiga bralls och stora strumpor och får väl säkert inte på mig några schyssta pjucks sen heller.
Attans.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet precis hur de är, har själv nageltrång förtillfället fast på ringfingret Ajajajaj!! Hoppas ditt går över snart! och mitt!

Postat av: Kim

Hahahahaha!...sorry, det gör ju säkert väldigt ont men jag tyckte det lät roligt på ett knepigt sätt. ta hand om dig nurrå

2006-11-06 @ 14:22:49
Postat av: Jag igen!

stackars snæckan... man får væl nageltrång om man klipper nageln før kort...eller...? PUSS iaf!

2006-11-06 @ 18:46:19
Postat av: Anonym

åh ja, nær jag sæger vi kommer SNART

2006-11-06 @ 18:47:02
Postat av: och jag ænnu en gång!

menar jag næsta helgggg! Yippihooooo! :)længtarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! PUSS!

2006-11-06 @ 18:47:55
URL: http://ss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback